درباره ما
وزنِ من

درباره ما

برنامه رژیم درمانی آنلاین گامی است کوچک، در جهت دسترسی هر چه راحت تر آحاد جامعه در دریافت استانداردترین برنامه غذایی که منطبق بر معتبرترین منابع علم تغذیه میباشد.
با تمهیدات در نظر گرفته شده دقت و صحت برنامه مورد نظر کاملا مشابه با روش درمان حضوری ولی با هزینه کمتر بوده، که میتواند کلیه فارسی زبانان را در ارائه و تدوین یک برنامه مناسب غذایی دراقصی نقاط دنیا یاری نماید.
این برنامه حاصل زحمات چندین ساله جمعی از پزشکان و کارشناسان تغذیه و نرم افزار کشور بوده و از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار میباشد

درباره ما

تماس با متخصصین


این برنامه در هر لحظه تحت نظارت گروه کارشناسی میباشد به نحویکه که تکیه افراد در این برنامه منحصر به محاسبات نرم افزاری نبوده بلکه به مانند یک کلینیک تغذیه از مشاوره و پشتیبانی گروه برخوردار بوده ودرصورت نیازبا توجه به شرح حال دریافتی بیماران امکان هرگونه مداخله دردرمان و یا ارتباط دو طرفه با بیمار و یا مرکز برقرار میباشد.

سلامتی برای همه


این برنامه قابل استفاده برای هر دو جنس و تمام گروههای سنی بوده و کلیه موارد مانند چاقی و لاغری و همچنین برنامه تغذیه ای بیماران دیابتی و چربی خون و شرایط مختلف مانند نوجوانان , ورزشکاران , زنان باردار و دوران شیردهی را به نحو قابل اطمینانی در برمیگیرد.

کاربری آسان


هر یک از افراد میتوانند در شرایط مختلف و با ذکر شرایط خاص با همان پرونده اولیه کلیه نیازهای خود را تامین نموده و از داشتن پرونده های مختلف که در بر دارنده کدها و اسم رمزهای متعدد میباشد اجتناب نمایند.

کلاس های کوچک علمی


تلاش گردیده که سامانه با عیور از شرایط رایج تجاری در اکثر سامانه های مشابه به یک سایت علمی قابل اتکا برای کاربران تبدیل گردد لذا در بخش مقالات و اخبار بر آن شدیم تا بخش عمده ای از این بخشها بجای اطلاعات عمومی تغذیه ای با تبدیل به یک کلاس کوچک علمی در زمینه رفتار درمانی و معرفی تازه های تکنیکهای درمانی و روشهای نوین و یا طب مکمل در درمان چاقی کمک درمانی خوبی به اعضای و غیر اعضای سامانه وزن من کمک موثری در ارتقا صحیح آگاهی های آنها داشته باشد

پیشرفت در کنار شما


قطعا در آینده های نه چندان دور با حمایت شما عزیزان شاهد ارتقا سطح کیفی و کمی و سامانه وزن من خواهیم بود. هر چند که تا همینجا نیز افتخار داریم تمام تلاش خود را در معرفی برنامه ای که لایق ایران و ایرانی باشد را به کار گرفته ایم. قطعا علاقه مندیم از کلیه نظرات و پیشنهادات و مطالب علمی عزیزان پس از تایید شورای علمی سامانه به اسم خود عزیزان استفاده نماییم.

برقرار باشید
مدیزیت سامانه وزن من
دکتر بقایی پور